Preuzmi MostApp i Popravi Stvari

MostApp ti pruža mogućnost da u nekoliko klikova zakažeš pouzdanog Mostera za pomoć oko kućnih poslova. Mi smo uradili sve kako bi u tvoj dom ušetala proverena i pouzdana osoba jer nam je bezbednost na prvom mestu.

Siguran partner za rešavanje kućnih popravki i zadataka

Zašto Korisnici Preporučuju MostApp?

MostApp je brz, pouzdan i efikasan servis koji ti pruža sigurnost i kvalitet. Uključenost u celokupan projekat od zakazivanja do naplate usluge ti garantuju profesionalan pristup i potpuno zadovoljstvo.

Pouzdanost i Sigurnost

Naši Mosteri prolaze temeljne provere i obuku. Kroz dva intervjua, tehničku obuku i proveru kriminalne prošlosti pružamo dodatnu bezbednost našim korisnicma.

Efikasnost i Brzina

Fleksibilnost platforme omogućava brzo pronalaženje idealnog rešenja za svaki zadatak, a transparentnost cene i ocene prethodnh korisnika olakšavaju ceo proces.

Zašto je MostApp Poseban?

Provereni Majstori

Na Mostu su dostupni provereni Mosteri koji garantuju profesionalan rad i tvoje potpuno zadovoljstvo. Mosterima tolerišemo do 15 minuta kašnjenja.

Fleksibilnost i Lakoća

Fleksibilnost MostApp-a omogućava ti da pronađeš idealnog majstora za tvoj zadatak u samo nekoliko klikova, znaš cenu unapred a uslugu platiš beskontaktno.

Kvalitetna Podrška

Naš tim za podršku je tu kako bi ti pružio pomoć i osigurao da svaki korak prođe bez stresa. Tvoji lični podaci ostaju privatni, a Moster nema uvid u njih.

Kako se izdvajamo?

Strogi Standardi Zapošljavanja

Korak 01:

Uvodni Intervju

Procenu kandidata sprovode najmanje dva zaposlena, pri čemu se ocenjuju profesionalizam, komunikacione veštine i tačnost.

Korak 02:

Provera Dokumenata

Da bi završili proces prijave, kandidati dostavljaju dokumentaciju koja potvrđuje da nemaju kriminalni dosije. Takođe, zahteva se uverenje da protiv njih ne postoje aktivni pravni postupci. Ovo nam pomaže da obezbedimo sigurno i pouzdano okruženje za tebe kao klijenta i za naše partnere.

Korak 03:

Tehnička Evaluacija

Kandidati prolaze kroz praktičnu tehničku obuku kako bi se procenile njihove veštine. Takođe, upoznaju se sa korišćenjem aplikacije i završavaju proces potpisivanja ugovora o saradnji. Tek kada su svi ovi koraci zadovoljeni, kandidati postaju Mosteri.

Započni u nekoliko jednostavnih koraka

Želiš da zaradiš više uz MostApp?

Podnesi prijavu

Popuni formular na vrhu stranice i pošalji prijavu

Obrada prijave

Sačekaj da obradimo tvoju prijavu

Potpisivanje ugovora

Potvrdi identitet i potpiši ugovor sa Most Application DOO kompanijom

Napravi svoj profil

Registruj se na MostApp-u kao pružalac usluge

All Star Tim Mostera

Naši najbolji Mosteri po kategorijama!

ELEKTRIČAR
Nemanja Đ.
Obavljeni taskovi
14
Procenat uspešnosti
100
Prosečna ocena
5
VODOINSTALATER
Nebojša M.
Obavljeni taskovi
40
Procenat uspešnosti
100
Prosečna ocena
5
HAUSMAJSTOR
Petar R.
Obavljeni taskovi
23
Procenat uspešnosti
100
Prosečna ocena
5
SKLAPANJE NAMEŠTAJA
Vladimir M.
Obavljeni taskovi
12
Procenat uspešnosti
100
Prosečna ocena
5

Često Postavljena Pitanja

Ovde možeš da pronadješ odgovore na najčešće nedoumice. Pitanja i odgovori ti pomažu da brzo i efikasno pronađeš potrebne informacije.

Kako se vrši naplata usluge?

Nakon što Moster pruži uslugu, putem platne kartice naplatiće ti se ukupan iznos na osnovu cene radnog sata Mostera, trajanja posla i dodatnih troškova. Nezavisno od toga da li je posao urađen za 1 minut ili 59 minuta, usluga će biti naplaćena u iznosu jednog radnog sata koji je Moster postavio. Nakon toga, svaki sledeći sat deli se na četvrtine, odnosno 15 minuta.


Šta znači Top Moster bedz?

Bedz Top Moster označava da je Moster postigao visok broj obavljenih poslova sa prosečnom ocenom od 4.9 ili 5.

Da li je procenjeno vreme definitivan iznos koliko će mi biti naplaćeno?


Ne. Od Mostera zahtevamo da se trude da pružaju što je moguće tačnije procene vremena, ali nekada je prostor u kojem radi, stanje zatečeno na licu mesta ali i nepredvidivost odredjenje intervencije razlog zbog kojeg će usluga trajati kraće ili duže od procenjenog vremena. Dobra vest za tebe je da će ti usluga uvek biti naplaćena samo onoliko koliko je zaista trajala, manje, jednako ili više od rezervisanog iznosa.

Moster kasni više od 15 minuta ili ne odgovara na poruke u chat-u?

Svi smo svesni gužve u velikim gradovima, pa su kašnjenja ponekad neminovna. Ukoliko te Moster blagovremeno obavesti o opravdanim razlozima kašnjenja, na tebi je da odlučiš da li želiš da sačekaš Mostera ili da kontaktiraš korisničku podršku i zatražiš novog Mostera.
U slučaju da Moster ne odgovara na poruke ili kasni više od 15 minuta bez prethodnog obaveštenja, potrebno je da kontaktiraš našu korisničku podršku. Trudićemo se da u najkraćem roku obezbedimo drugog Mostera, a rezervisana sredstva će biti oslobodjena u najkraćem roku.

Da li mogu da otkažem uslugu?

Zakazanu uslugu možeš da otkažeš do 2 sata pre početka zakazane intervencije bez novčane naknade. Ako odlučiš da je otkažeš u roku kraćem od 2 sata pre početka intervencije, račun će biti zadužen za iznos koji odgovara ceni jednog radnog sata Mostera.


Da li Moster može da otkaže uslugu?

Zakazanu uslugu Moster može da otkaže do 2 sata pre početka zakazane intervencije uz pruženu informaciju razloga zbog koje je otkazao.

Ocene i recenzije Mostera?

Naša ideja je da stvorimo fer tržište za sve strane. Tvoja ocena i komentar možda ti ne deluju kao previše važna stvar, ali će pomoći da stvorimo transparentnu i zdravu konkurenciju među Mosterima. Oni će se truditi da svojim kvalitetom, odgovornošću i manirima zasluže visoku ocenu. Kao posledica toga, tebi i budućim korisnicima odabir Mostera biće znatno olakšan.

Da li mogu da zakažem više Mostera za isti posao?

Nažalost, trenutno ne postoji takva mogućnost. Određeni poslovi zahtevaju više od jedne osobe, pa neki Mosteri imaju svoje pomoćnike koji su u potpunosti verifikovani od strane MostApp tima za regrutaciju. U tom slučaju, Moster i korisnička podrška MostApp-a će blagovremeno da te kontaktiraju i obaveste da možeš da očekuješ više od jedne osobe koja će da pomogne u rešavanju problema.

Zašto je važno da plaćanje bude isključivo putem Most App aplikacije?

U našoj kompaniji, iskustvo i zadovoljstvo korisnika su na prvom mestu. Korisnička podrška je uvek tu za tebe ukoliko usluga ne ispunjava očekivanja. Ukoliko se odlučiš da izvršiš plaćanje van aplikacije, imaj na umu da se naša kompanija odriče svake garancije za obavljanje ugovorenog posla. 
Takođe, time ugrožavaš poslovnu saradnju između Mostera i naše kompanije, uz rizik da ti se u budućnosti onemogući pristup i korišćenje MostApp aplikacije.

Da li Most App garantuje za kvalitet izvedenih radova?

Zbog raznovrsnosti i složenosti poslova, naša kompanija nije u mogućnosti da garantuje kvalitet radova koje izvode Mosteri, jer samo posredujemo u povezivanju korisnika i Mostera putem aplikacije.


Garantujemo, međutim, da je svaki naš Moster verifikovan i proveren od strane tima MostApp-a za regrutaciju, a naša korisnička podrška pobrinuće se da se svako eventualno nezadovoljstvo korisnika reši u najkraćem mogućem roku.


Savetujemo ti da pažljivo pregledaš sve dostupne Mostere, detaljno pročitaš njihove opise i unapred iskomuniciraš sve važne detalje pre donošenja odluke o izboru Mostera. Ocene i komentari korisnika mogu značajno da ti pomognu u odabiru pravog Mostera za obavljanje posla.


Takođe, imaj na umu da su na MostApp-u dostupni i profesionalni Mosteri, kao i hobisti koji poseduju znanje i iskustvo za obavljanje određenih kućnih poslova.

Još Uvek Imaš Pitanja?

Javi nam se i naša korisnička podrška će te ubrzo kontatkirati.